sobota, 15 sierpnia 2015

"INNA PERSPEKTYWA" (Joanna Dryja)


Kolejne fotograficzne marzenie spełnione! Nawet nie wiecie jak bardzo się cieszyłam po tej sesji zdjęciowej, uśmiech nie schodził mi z twarzy jeszcze prze kilka dni po zdjęciach. Z Asią umawiałyśmy się już od dłuższego czasu, dosłownie od listopada ubiegłego roku, ale za każdym razem coś nie pasowało, lecz w końcu się udało i lepiej być nie mogło! To na pewno nie ostatnia nasza współpraca, więc możecie się spodziewać po wakacjach kolejnych zdjęć. Sesję zdjęciową podzieliłyśmy na 3 motywy, dlatego też zdecydowałam się rozdzielić ją na dwa posty, bo jeden byłby zdecydowanie za długi. Mam nadzieje, że zdjęcia Wam się spodobają. Zapraszam do oglądania i komentowania. Drugi post z resztą zdjęć wkrótce! 

Urodzinowa seria DIY bardzo przypadła Wam do gustu, dostałam dużo pozytywnych komentarzy i wiadomości na jej temat i z racji tego mam zamiar zrobić coś podobnego znowu. Może coś na nadchodzący nowy rok szkolny, co wy na to? A może macie inne propozycje? Dawajcie znać w komentarzach, wiadomościach prywatnych.  Julia


mod. Joanna Dryja
Stajnia "Huculski Zakątek"
1.08.2015
Ornontowice













dodatkowo: kilka śmiesznych zdjęć i telefonowy backstage: