niedziela, 16 listopada 2014

Koncert na schodach - Gimnazjum nr 1 w Mikołowie


Przepraszam, ze tak późno dodałam tego posta, ale mam ostatnio dużo pracy ze zdjęciami, choć dawno nie byłam już na żadnej sesji. Dzisiaj skończyłam montować film na konkurs i jestem z niego dumna i mam nadzieję, że zostanie wyróżniony, bo włożyłam w niego dużo pracy. Dzisiaj publikuję zdjęcia z "Koncertu na schodach", które zrobiłam w Gimnazjum nr 1 w Mikołowie. Światło nie sprzyjało, było wręcz fatalne, jak chyba na wszystkich szkolnych imprezach. ;) Zapraszam do obejrzenia:

Moja strona internetowa jest już prawie skończona, z czego się bardzo cieszę. Jeśli ktoś ma jakiś niebanalny pomysł na zdjęcia, niech do mnie napiszę, mam chwilkę na jakąś sesje, może dwie. Doba wydaje mi się jakby krótsza, mam dużo pracy i nauki przede wszystkim i muszę ograniczyć prywatne sesje. ;)




  












 


xoxo, Julia