czwartek, 6 listopada 2014

Warsztaty 2014 - Rybnik


Ten tydzień był chyba najbardziej zabiegany odkąd pamiętam. Miałam wrażenie, że doba jest jakby krótsza. Tyle spraw było do załatwienia, nie mówiąc nic o nauce, że ledwo przytomna chodziłam do szkoły. Jak pewnie zauważaliście pogoda często płata mi figle i już nie jedną sesję musiałam odwołać. Teraz jak zachorowałam i leżałam przez cały tydzień w łóżku, to zrobiła się taka piękna pogoda, taka prawdziwa, złota jesień. Aż grzechem byłoby nie skorzystać, a ja nie umiałam się ruszyć dwa kroki z łóżka. 

Tym razem będą tu zdjęcia z całkowicie innej półki - zdjęcia z warsztatów. Modelowały dwie wspaniałe, Natalia i Ania! 
Jakoś nie mam dzisiaj weny, żeby coś porządnego i ciekawego sklecić, więc może w następnym poście będzie więcej do przeczytania, a mniej do oglądania. Mamy listopad, czyli zaczął się mój szał odliczania dni do grudnia, którego po prostu kocham! 

Od przyszłego tygodnia zapraszam na sesje, mam jeden wolny termin! ;) 
Potrzebuję kilka chętnych chłopaków albo dziewczyn, które zagrałyby w moim filmie (max. 10sekund, w różnych scenach, do klipu). Chodzi o sport tzn. piłka nożna, koszykówka. Więcej informacji w wiadomości prywatnej. Czekam i liczę na Was! :)


















+BACKSTAGE

FACEBOOK
www.facebook.pl/photography.julia

MAXMODELS
http://www.maxmodels.pl/fotograf-julia_szymanczyk.html