sobota, 28 lutego 2015

"Pokażcie się" - konkurs filmowy


 
Jak dowiedziałam się, że razem z dziewczynami zajęłyśmy II miejsce, to biegłam w podskokach szkolnym korytarzem. Cudowne uczucie, bo zapomniałam trochę o tym, że wysłałyśmy im ten klip i nie spodziewałam się jakiejkolwiek wygranej. Choć jak kręciłyśmy go, to w głębi serducha chyba każda z nas chciała, żebyśmy zajęły jakiekolwiek miejsce. I jest! 2 miejsce! Dziękuję im za wszystko, moje najlepsze modelki, na których mogę zawsze polegać i wystarczy jeden telefon i one są już w gotowości.


W filmie oprócz wypisanych dziewczyn wystąpiły inne m.in. Monika Skrzypczyk, Olek Prokop, Ola Szymańczyk, instruktorzy na przystankach PaT czy zespół Bethel. Było również wiele innych osób, bez główniejszej roli jak uczniowie ZS nr1 w Orzeszu czy społeczność PaTu.



A oto najważniejsza rzecz w całym poście, nasz klip: