poniedziałek, 2 marca 2015

Piszemy scenariusz - nowy projekt

 

Od dłuższego czasu chodziła po mojej głowie myśl, żeby stworzyć coś większego, jakiś pełny, kompletny film, z aktorami, fabułą. I w końcu nadszedł ten czas! Jak z dziewczynami dowiedziałyśmy się o naszych filmowych sukcesach, od razu wzięłyśmy się poważnie za kolejne projekty - filmy krótkometrażowe. Spotkałyśmy się i napisałyśmy scenariusz do filmu, trochę nam to zajęło, ale napisałyśmy od początku do końca nowy scenariusz, który już na drugi dzień chciałyśmy realizować, lecz nie było takiej możliwości. 



Później zabrałam się za tworzenie soundtracku do filmu, co zajęło mi kolejny cały wieczór. Na drugi dzień zaczęłam planować marzec i kwiecień, bo będą to bardzo pracowite miesiące, każda środa i weekend zajęty w 100%, planowanie tego przerosło moje oczekiwania, bo pierwszy raz spotkałam się sama z takim logistycznym rozplanowaniem wszystkiego. A to nie takie łatwe, jak się później okazało, ale udało się i to jest chyba najważniejsze. Te miesiące będą bardzo pracowite, ale wiąże z tym filmem duże nadzieje i jestem pewna, że wszystko nam wyjdzie tak jak wcześniej zaplanowałam. Mam świetną ekipę, która jest na każde moje zawołanie. 

 (22:16 środa - składam pierwszy egzemplarz scenariusza, który jest dość obszerny)


A teraz chyba najważniejsze, tytuł filmu:
"INNY RODZAJ MAGII"

OBSADA:
Danusia Bańczyk
Weronika Badura
Kinga Rydzewska
Natalia Grabowska

i wiele, wiele innych osób, które będą się wcielać w postacie poboczne, które pomimo swojej nie zbyt ważnej roli, będą mieć znaczy wpływ na przebieg sytuacji, m.in: Gosia, Ola, Marta, Ola, Krzysiek, Natalia. Film opowiada o wytrwałym dążeniu do wyznaczonego sobie celu, o spełnianiu wielkich marzeń, mimo przeciwności losu, wątkiem pobocznym jest przyjaźń i taniec - balet, w którym zakochuje się główna bohaterka - Laura. 

W ramach zapowiedzi, kilka utworów, które mam zamiar wykorzystać w soundtracku:




~artykuł (klik)

A poniżej kilka "snapów", z naszej sobotniej pracy nad scenariuszem:






(tak się odżywiają scenarzystki)