środa, 4 listopada 2015

PRZEPRASZAM (short film) - zwiastun


Udało się! Nakręciłam kolejny film i to całkiem spontanicznie. Zaczęło się od konkursu w mojej szkole, a skończyło na nowym, krótkometrażowym filmie "przepraszam".


Pomysł na scenariusz dała mi Ola, główna bohaterka filmu, gdy wracałyśmy pociągiem ze szkoły. Rozpisałam jej pomysł na poszczególne sceny i już następnego dnia spotkałyśmy się, żeby zrobić pierwsze zdjęcia, a potem już poszło z górki. W poniedziałek i wtorek razem z resztą osób dokręciliśmy następne sceny i zostało później tylko zmontowanie filmu w całość, co wbrew pozorom nie jest takie łatwe.

Chciałabym podziękować wszystkim osobom, które przez te dwa dni pozowały, kłóciły i wygłupiały się przed moim obiektywem oraz chłopakom z mojej klasy, za jakże "profesjonalne" obrobienie zdjęć, które zostały użyte w filmie.

Zapraszam do obejrzenia zwiastunu:

 Ola i Weronika przyjaźnią się od dawna. Wkrótce kłócą się, gdy Ola próbuję przypodobać się reszcie klasy wysyłając kompromitujące zdjęcia swojej przyjaciółki. 

Wystąpili //  Aleksandra Biłyk, Weronika Badura, Kamila Jarnot, Victoria Wrona, Laura Niewiadomska, Dorota Czech, Long Vuong, Mateusz Kuśnierczyk

Chcesz zobaczyć jak pracowaliśmy przy tym filmie?
Zobacz post z serii MAKING OF