środa, 9 grudnia 2015

CMOK SONG 2015

 fot. Kamil Żurek


Prawie rok temu, tzn. w styczniu tego roku robiłam aftermovie na CMOK SONGU w Rudzie Śląskiej, czyli mówiąc prościej, na festiwalu piosenki harcerskiej i turystycznej. W ostatni weekend listopada odbyła się jego kolejna edycja i tak się złożyło, że dwa festiwale odbyły się w tym samym roku. Atmosfera przez całe 3 dni trwania - po prostu genialna, co możecie w malutkim ułamku zobaczyć w making ofie.


Na zeszłej edycji festiwalu robiłam zdjęcia i kręciłam film i nawet mi to wyszło, czego do końca się wtedy nie spodziewałam. Chętne osoby odsyłam do lutowego posta: 

W tym roku na szczęście (a może i nie) robiłam tylko aftermovie, więc mogłam się skupić tylko na jednym. Zapraszam Was do obejrzenia głównego klipu podsumowującego tegoroczny festiwal oraz making of'a czyli jak cały festiwal wyglądał oczami całego sztabu i organizujących. A z racji tego, że w tym roku nie robiłam zdjęć, sama zostałam obiektem fotografowanym.

  fot. Kamil Żurek

 fot. Kamil Żurek
INSTAGRAM         FACEBOOK