środa, 30 grudnia 2015

PODSUMOWANIE 2015


Przedstawiam Wam podsumowanie mojego całego filmowego roku 2015, umieściłam w nim prawie wszystkie moje produkcje (kilka z nich, po prostu, się nie zmieściło). Dziękuję Wam za ten rok i mam nadzieje, że kolejny, 2016, będzie jeszcze bardziej owocny.

W tym roku miałam okazję poznać wielu wspaniałych ludzi i mieć możliwość z nimi współpracowania. Wykonałam ponad 60 sesji zdjęciowych, a większość mogliście podziwiać na moim fanpagu. Nagrałam równe 25 filmów i zrobiłam 18 projektów graficznych. I jeśli chodzi o liczby - to już koniec. Miałam również okazję gościć na planie filmowym u Arkadiusza Tomiaka oraz na kilku festiwalach z filmem: "Przepraszam", który zdobył już kilka nagród. Moje zdjęcia znalazły się na wystawie: "Barwy mikołowskie i... rytmy". I jeszcze wiele innych przyjemności mnie spotkało, ale to później. Ostatni miesiąc był dla mnie dość trudny, zwątpiłam w siebie i w to co robię, ale już się podniosłam i dalej robię to, co po prostu kocham. Lepiej tego roku spędzić nie mogłam! Dziękuję wszystkim!

Rok 2016 zapowiada się bardzo pracowicie, mam zamiar zrobić dwa filmy krótkometrażowe, które już zaczęłam. Nie mówiąc tu o sesjach zdjęciowych. Zobaczymy co będzie.



A oto większość sesji zdjęciowych, które wykonałam w tym roku:





























bardziej rozbudowane podsumowanie (ze zdjęciami, hihi),
opublikuję na początku nowego roku.

film krótkometrażowy: "Przepraszam"